Uvjeti poslovanja
Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/2014.), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, od članka 57. do članka 79
Opći uvjeti poslovanja
Trgovac
Trgovac je MAMM obrt za proizvodnju jakih alkoholnih pića, Dragutina Domjanića 58, 33405 Pitomača, OIB: 51895111872. Cijene su bez PDV-a, temeljem Zakona o PDV-u čl.9 st.2. Valuta je euro.
Kupac
Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod ili više proizvoda, ubaci ga u košaricu i plati virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) i pošalje narudžbu trgovcu ili plaćanje naručene robe vrši pri preuzimanju pošiljke. Zabranjena je prodaja alkoholnih pića osobama mlađim od 18 godina.
Slike i opisi
Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični. Djelatnici web shopa nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave!
Putem web shopa mamm-destilerija.hr kupcu je omogućena kupnja dijela asortimana proizvoda koji se nalaze na stranicama trgovca. Cijene su bez PDV-a. Valuta je euro (Eur). Trgovac se obavezuje održavati web sjedište u skladu s dobrom ekonomskom praksom i u maniri dobrog gospodarstvenika, te nije odgovoran za kvalitetu internetske veze kojom kupac pristupa web sjedištu trgovca. Istaknute redovne i akcijske cijene vrijede za kupnju putem interneta.
Naručivanje
Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. Proizvod može naručiti registrirani korisnik ili gost. U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se kupac otkazati narudžbu, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.